84,5 TYT ve 64 AYT netiyle Tıp gelir mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Emirhan Abalı
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 377
  • Etiketler Etiketler
    gelir
OBP çok yüksek, özel okul olduğunu varsayıyorum gitmen zor. Devlet okulunda becerebildiysen o OBP'yi okul birinciliği ile girebilme ihtimalin var
 
TYT'nin bu seneki zorluğunu çok sağlıklı baz alamıyor OGMMateryal. Son 2 seneye göre aldığı için sıkıntı çıkartabilir. Bence 20-25K arasına girecektir zor soru katsayılarını aldıysa.
 
OBP'ye fena güldüm dostum. Eğitim sistemini ne hale çevirmişler. Üzücü.
Haklısın dostum, gocunmadan ben de söylüyorum; özel okulda okudum, ben de OBP'deki haksızlık konusunda rahatsızım çünkü ben yine de çok çalışıyordum ama birçok keyif süren kişi de yüksek OBP'lerle gitti. Şimdi devlette deli gibi çalışanlara yazık değil mi? İnşallah şu OBP işine çeki düzen verirler.

OBP çok yüksek, özel okul olduğunu varsayıyorum gitmen zor. Devlet okulunda becerebildiysen o OBP'yi okul birinciliği ile girebilme ihtimalin var
Okul birinciliği maalesef benim arkadaşım oldu; AÜ İngilizce Tıp'ta şu an en azından hak ediyordu o.

@Emirhan Abalı, okul birinciliğin var mı? Bu OBP ile olması gerektiğini düşünüyorum. Okul birinciliğin var ise okul birinciliği kontenjanlarından gelme ihtimali var düşükte olsa.
Okul birinciliği maalesef yok.

TYT'nin bu seneki zorluğunu çok sağlıklı baz alamıyor OGMMateryal. Son 2 seneye göre aldığı için sıkıntı çıkartabilir. Bence 20-25K arasına girecektir zor soru katsayılarını aldıysa.
Bu TYT bence geçen senekinden çok daha zordu; zaman yönetimi istiyordu. Deli gibi TYT Mat'ta baktığımda çoğu doğrum hep zor olarak işaretlenmiş sorulardan, AYT Mat'ta da öyle.
 
Son düzenleme:
Bu TYT bence geçen senekinden çok daha zordu zaman yönetimi istiyordu deli gibi TYT Matta baktığımda çoğu doğrum hep zor olarak işaretlenmiş sorulardan AYT Matta da öyle.
2024 ve 2021'deki gibi aşırı süre isteyen ayrı ayrı kaliteli sorulardan oluşma problemleri vardı. Soruların bir kısmını inceledim, harbiden iyi sorular.
Eğer standart sapması yüksek olan soruların doğruysa dediğim sıralamaya gelme ihtimalin var, dediğim gibi hem Türkçe'si hem matematiği ayrı ayrı çıtası yüksek olan soruların nispeten fazla olduğu branşlardı.
 

Eki Görüntüle 260850
Abicim önce liseyi bitir, ondan sonra milletle dalga geçersin. Balım benim. <3

Aslında bakınca gerçekten de düzgün olmayan bir üslupla yaklaştığımı görüyorum moralim o ara çok bozuktu bu yüzden böyle bir şey yazmışım muhtemelen kusuruma bakmayım bu konuda biraz araştırma yaptım devlet ve vakıf hastanelerine girme ihtimaliniz çok yüksek.
 
Haklısınız, hatta bana sorarsanız sosyal ve fen branşlarında da standart sapmayı ciddi etkileyecek sorular vardı. ÖSYM bu sefer çerez sosyal, çerez fen yapmamış; MSÜ'lerden daha zor sosyal geldi bence. Fen'de ciddi bilgi istiyordu TYT'de.
 
bu konuda biraz araştırma yaptım devlet ve vakıf hastanelerine girme ihtimaliniz çok yüksek.
Hangi devlete girecek 25K'da? İyi bir akademik kadro ve sağlıklı bir laboratuvar ortamı olan bir okul yok diyebiliriz o sıralamada tıp için.

MSÜ'den zor değil, MSÜ standartındaydı. Fen bilgi ağırlıklı ama yorumlaması nispeten kolay sorulardı. Türkçe-Matematik-Edebiyat-Geometri belirleyiciliği yüksek olan alanlar olacak TYT-AYT olarak.
 

Çukurova Mersin Gaziantep üniversitelerine girebilirler.
 
Haklısın dostum biraz şu felsefeden kaynaklı dediydim ama senin dediğin doğru
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…