Aslında bakınca gerçekten de düzgün olmayan bir üslupla yaklaştığımı görüyorum moralim o ara çok bozuktu bu yüzden böyle bir şey yazmışım muhtemelen kusuruma bakmayım bu konuda biraz araştırma yaptım devlet ve vakıf hastanelerine girme ihtimaliniz çok yüksek.
Sorun değil.

Mersin'in bile şüpheli laboratuvarı. Diğer iki okulu konuşmuyorum bile.
Hocam Hitit Tıp gelebilir mi? Orası yine iyiymiş.