ABD - Türkiye maçı TSİ 05.00’te oynanacak

Atatürk ülkeye ne aşıladıysa kullanmıyoruz veya yanlış kullanıyoruz. Herifler milli diye çıkacak Avrupalı oyuncular gibi saç tasarımları ve renkleri, onlar gibi sosyal medyada ve 30 yaşındakilerin - bazılarımızın baba yiğit dedikleri bile - prim kasmaya çalışması, sorgulanacak şekilde berbat kadro ve planlamaları... Ben olsam milli takımdan bile çıkardım da bende de göbek var işte Beni oyuna alsalar ne olursa olsun o top göbeğime çarpar gol olurdu gene gerçi
 
Önceki 2 maçta sabah 6'ya 7'ye kadar uyumadan bekledim sırf maç var diye. Sonuç ne oldu?

Bu maç için de 5-0 gibi net bir ABD galibiyeti bekliyorum ve umuyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…