Atatürk ülkeye ne aşıladıysa kullanmıyoruz veya yanlış kullanıyoruz. Herifler milli diye çıkacak Avrupalı oyuncular gibi saç tasarımları ve renkleri, onlar gibi sosyal medyada ve 30 yaşındakilerin - bazılarımızın baba yiğit dedikleri bile - prim kasmaya çalışması, sorgulanacak şekilde berbat kadro ve planlamaları... Ben olsam milli takımdan bile çıkardım da bende de göbek var işte :D Beni oyuna alsalar ne olursa olsun o top göbeğime çarpar gol olurdu gene gerçi 😂
 
Ben: 2 Türkiye: 0 iyi ki macları seyretmemişim, kanserojen etki yapardı.
Şu ana kadar mucadelenın en ust seviye maçı, uruguay-yesilburun oldu bence.
Onları seyrettikten sonra bizim kiler agır cekimde cekilmiş gibi ya:rolleyes::hehehe: