Uyanan olacak mi bu heyecanli maca?
Cok heyecanliyiz.
Cok heyecanliyiz.
Cok heyecanliyiz.Paraguay maçında ilk 1-2 dakikada gol yiyip sonra 90 dakika boyunca bir kaleye gol atamayan takımdan bahsediyoruz. ABD'yimi yeneceğiz peh. Adamların amacı tatil, Amerika'da güzel bir tatil yaparlar artık. Galatasaray olsa neyse Paraguay gibi basit bir takımı yenebilirdi ama biz yenemedik. ABD bir 10 tane falan atar herhalde.


ABD Paraguay'ı 4-1 yenmiş işte oradan hesap edelim.
@GodOfWar ben çok maç takip etmiyorum da, 2. dakikada gol yemişiz 90 dakika dediğin gibi 1 tane atamamışız ulan bizimkiler dağ kadrosu mu?![]()

ABD maçından sonra muhtemelen soyunma odasında yaşanacaklar;