Acil yardım dolabını Hot Wheels rafına çevirdiğim proje

emre259

Başarılı
Katılım
17 Aralık 2024
Mesajlar
790
Çözümler
5
Beğeniler
667
Uzun süredir arabalarımı koyacak yer bulamıyordum. Dışarıda çabuk tozlanıyorlar, camlı raflar da internette çok pahalıydı.

Sonunda tam aradığım şey elime düştü, evimin yakınındaki ilkokulun atıl durumda olan acil yardım dolabını sırtladım ve eve getirdim.



Dışı pis, stickerlı ve okulun boyasının sıçradığı bir iskelet var elimde. Ama günün sonunda işimi göreceğini düşündüm.

Alt kısım çökmüştü, sağlamlaştırdım. Duvara sabitleme metallerini söktüm ve beyaz kapaklı olarak yenileriyle değiştirdim. En uğraştırıcı yeri ise boyamaya geldiğimizde, 400 numara zımpara ile biraz üzerinden geçtim ve toplam iki kutu (400+400 ml) mat beyaz sprey boya kullandım. Anca yetti diyebilirim.



Duvara sabitledim ve cam ayarını yaptım, burası da uğraştırdı, muhtemelen orijinal camları değil, acayip keskin. Çocukların olduğu yere konur mu bilemedim. Görüntü güzel ve naif, ancak içine istediğim ışığı almıyor.





Son olarak Google Home'a bağlı prizimden rafa (yaklaşık 5 metre) ince ve gizli bir kablo çekmeye çalıştım. Burada üst ve alta 5 adet 3'lü toplam 15 mini led yerleştirdim.

Elimdeki malzemeler hariç bana toplam maliyeti 300 TL oldu. Bu işlerle uğraşmayı seviyorsanız siz de değerlendirebilirsiniz.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Dolap harika duruyor ama icindeki Hotwheels dizilimini daha iyi yapabilirsin bence. Mesela minyatur katli otopark platformlarini kullanarak dizmeyi deneyebilirsin, guzel durur. En alta koydugun arabalarin altina kucuk renkli LED koyarak 2 Fast 2 Furious'daki modifiyeli JDM arabalari gibi gosterebilirsin. Pinterest uzerinden benzer fikirlere bakarak ilham alabilir ve bunu cok daha guzel bir sekle sokabilirsin bence. Eger icine elektronik bir sistem kurmak istersen bana gelebilirsin, gerekirse kodu da ben yazip veririm sana sorun degil.
 
Evet bence de ic kismi otopark gibi boyayarak araba bulusmasi gorunumu veya garaj gibi boyayarak daha hikayeli bir gorunum olabilir.
 
@Shean, @Charles Smith, evet aklımda güzel bir dioarama var hatta biraz ekipmanda mevcut ancak yeterli değil. Hepsini topladığım ve yaptığım zaman yine bir paylaşımda bulunacağım teşekkürler.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…