Adıma Apple Kimliği açılmış, ne yapılabilir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kriyus
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 66
  • Etiketler Etiketler
    apple

Kriyus

Üstün
Katılım
20 Ocak 2024
Mesajlar
551
Makaleler
1
Çözümler
6
Beğeniler
245
Maillerime bakarken, haberim olmadan yan e-posta hesabımla bir Apple Kimliği açıldığını fark ettim. Üstelik Apple'dan e-posta adresimi doğrulamak için herhangi bir kod bile gelmedi. Buna rağmen biri gidip kendi telefon numarasını doğrulamış. Bu yüzden şu an hesaba erişemiyorum. Bir de benim adımı ve soyadımı kullanmış.
Bunu adımdan nasıl kaldırabilirim? Ne yapmam gerekiyor?

İşin komik tarafı ise bende de iPhone 8 Plus var. Onu da kontrol ettim ama herhangi bir şey görünmüyor. Zaten Apple Kimliği'nin açıldığı tarihte o telefon kapalıydı.



 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…