Maillerime bakarken, haberim olmadan yan e-posta hesabımla bir Apple Kimliği açıldığını fark ettim. Üstelik Apple'dan e-posta adresimi doğrulamak için herhangi bir kod bile gelmedi. Buna rağmen biri gidip kendi telefon numarasını doğrulamış. Bu yüzden şu an hesaba erişemiyorum. Bir de benim adımı ve soyadımı kullanmış.
Bunu adımdan nasıl kaldırabilirim? Ne yapmam gerekiyor?
İşin komik tarafı ise bende de iPhone 8 Plus var. Onu da kontrol ettim ama herhangi bir şey görünmüyor. Zaten Apple Kimliği'nin açıldığı tarihte o telefon kapalıydı.