serhatmorgan

Uzman
Katılım
14 Ocak 2025
Mesajlar
561
Çözümler
1
Beğeniler
240
Yapay zekadan bilgi alırken "Alan Wake Remastered" oynamama gerek var mı diye sordum, var deyince oynadım. Artı olarak oyunun tam dünyasına girmem için "Alan Wake 1"'den sonra "Control"'ü de oynamamın iyi olacağını söyledi.

Böyle bir şeye gerek var mı? Daha iyi bir deneyim için oynamalı mıyım yoksa direkt 2'ye mi geçeyim?
 
Yapay zekadan bilgi alırken "Alan Wake Remastered" oynamama gerek var mı diye sordum, var deyince oynadım. Artı olarak oyunun tam dünyasına girmem için "Alan Wake 1"'den sonra "Control"'ü de oynamamın iyi olacağını söyledi.

Böyle bir şeye gerek var mı? Daha iyi bir deneyim için oynamalı mıyım yoksa direkt 2'ye mi geçeyim?
Evren olarak hepsi birbiriyle bağlantılı. Çıkış sırasına göre oynamak istiyorsan sıralama şu şekilde.

1. Alan Wake
2. Alan Wake's American Nightmare (zorunlu değil)
3. Quantum Break
4. Control
5. Alan Wake 2
6. FBC: Firebreak (zorunlu değil)
7. Control Resonance
 
Teşekkürler arkadaşlar. O zaman direkt Alan Wake 2 oynayıp sonrasında Control oynarsam bir şey kaybetmem gibi. Teşekkür ederim tekrar.