AMD Athlon II X2 260 & NVIDIA GT 220 sistem hakkında ne düşünüyorsunuz?

Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
2.103
Çözümler
1
Beğeniler
889
Elimde bu bilgisayar var. Ekte fotoğrafları paylaşacağım. İnşallah bozulmaz ama kasıyor. Gürültülü sesi var. Konuyu sizlere bırakıyorum. İyi Sosyaller.









 
Bu sistem retro olarak değerlendirilir. Eski oyunlar falan güzel olabilir. Bir de bu sisteme Windows XP yakışır, hem eski oyunların tadını alırsınız. Daha sessiz çalışan güç kaynağı takılabilir. Onun dışında bu sistem güzel modifiye edilir aslında.
 
Boşuna para olmaz mı? Peki modifiye derken ne demek istediniz?
 
Boşuna para olmaz mı? Peki modifiye derken ne demek istediniz?

Bu sistem bende olmuş olsaydı dediğim gibi önce güç kaynağını değiştirdim, sonrasında RAM'lerine bir el atardım. Yani genel bir toparlardım sistemi. Retro olarak değerlendirilip eski oyunlar oynanabilir bu sistemde. Ekran kartını yükseltebilirdim.
 
RAM+SSD takviyesi ve Windows'un özelleştirilmiş sürümleri ile çok rahat Web'de takılan ve eski oyunları(GTA sa/vice City) çalıştıran bir cihaza dönüştürülebilir.
 
RAM+SSD takviyesi ve Windows'un özelleştirilmiş sürümleri ile çok rahat Web'de takılan ve eski oyunları(GTA sa/vice City) çalıştıran bir cihaza dönüştürülebilir.
Windows 10 x64 kullanıyorum. Chrome ve Office işleri için yeterli oluyor. Oyun oynayan birisi değilim. Hiç oyun oynamayan biri için yeterli midir?
 
Windows 10 x64 kullanıyorum. Chrome ve Office işleri için yeterli oluyor. Oyun oynayan birisi değilim. Hiç oyun oynamayan biri için yeterli midir?
Aklımda bir şey var; işlemcinin üzerine termal macun sürülmemiş, çıplak halini çekip atabilir misin? Üzerinde soğutucu olmadan, sadece işlemci kalsın.
 
O kadar derine inmeye gerek yok sanırım. Eski bir bilgisayar için gereksiz geliyor bana.
Bu seri işlemcilerin bazılarında çekirdek kapatılıp çift çekirdek olarak satılıyor. Eğer işlemcin deneb kodluysa gücü baya bir artar. 4 çekirdek 6 MB önbellek olabilir. O işlemcilerden biri de bende var.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…