Elimde bu bilgisayar var. Ekte fotoğrafları paylaşacağım. İnşallah bozulmaz ama kasıyor. Gürültülü sesi var. Konuyu sizlere bırakıyorum. İyi Sosyaller.
Bu sistem retro olarak değerlendirilir. Eski oyunlar falan güzel olabilir. Bir de bu sisteme Windows XP yakışır, hem eski oyunların tadını alırsınız. Daha sessiz çalışan güç kaynağı takılabilir. Onun dışında bu sistem güzel modifiye edilir aslında.
Bu sistem retro olarak değerlendirilir. Eski oyunlar falan güzel olabilir. Bir de bu sisteme Windows XP yakışır, hem eski oyunların tadını alırsınız. Daha sessiz çalışan güç kaynağı takılabilir. Onun dışında bu sistem güzel modifiye edilir aslında.
Bu sistem bende olmuş olsaydı dediğim gibi önce güç kaynağını değiştirdim, sonrasında RAM'lerine bir el atardım. Yani genel bir toparlardım sistemi. Retro olarak değerlendirilip eski oyunlar oynanabilir bu sistemde. Ekran kartını yükseltebilirdim.
RAM+SSD takviyesi ve Windows'un özelleştirilmiş sürümleri ile çok rahat Web'de takılan ve eski oyunları(GTA sa/vice City) çalıştıran bir cihaza dönüştürülebilir.
RAM+SSD takviyesi ve Windows'un özelleştirilmiş sürümleri ile çok rahat Web'de takılan ve eski oyunları(GTA sa/vice City) çalıştıran bir cihaza dönüştürülebilir.
Bu seri işlemcilerin bazılarında çekirdek kapatılıp çift çekirdek olarak satılıyor. Eğer işlemcin deneb kodluysa gücü baya bir artar. 4 çekirdek 6 MB önbellek olabilir. O işlemcilerden biri de bende var.