- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.103
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 889
Elimde bu bilgisayar var. Ekte fotoğrafları paylaşacağım. İnşallah bozulmaz ama kasıyor. Gürültülü sesi var. Konuyu sizlere bırakıyorum. İyi Sosyaller.
Boşuna para olmaz mı? Peki modifiye derken ne demek istediniz?Bu sistem retro olarak değerlendirilir. Eski oyunlar falan güzel olabilir. Bir de bu sisteme Windows XP yakışır, hem eski oyunların tadını alırsınız. Daha sessiz çalışan güç kaynağı takılabilir. Onun dışında bu sistem güzel modifiye edilir aslında.
Boşuna para olmaz mı? Peki modifiye derken ne demek istediniz?
Windows 10 x64 kullanıyorum. Chrome ve Office işleri için yeterli oluyor. Oyun oynayan birisi değilim. Hiç oyun oynamayan biri için yeterli midir?RAM+SSD takviyesi ve Windows'un özelleştirilmiş sürümleri ile çok rahat Web'de takılan ve eski oyunları(GTA sa/vice City) çalıştıran bir cihaza dönüştürülebilir.
Aklımda bir şey var; işlemcinin üzerine termal macun sürülmemiş, çıplak halini çekip atabilir misin? Üzerinde soğutucu olmadan, sadece işlemci kalsın.Windows 10 x64 kullanıyorum. Chrome ve Office işleri için yeterli oluyor. Oyun oynayan birisi değilim. Hiç oyun oynamayan biri için yeterli midir?
O kadar derine inmeye gerek yok sanırım. Eski bir bilgisayar için gereksiz geliyor bana.Aklımda bir şey var; işlemcinin üzerine termal macun sürülmemiş, çıplak halini çekip atabilir misin? Üzerinde soğutucu olmadan, sadece işlemci kalsın.
Bu seri işlemcilerin bazılarında çekirdek kapatılıp çift çekirdek olarak satılıyor. Eğer işlemcin deneb kodluysa gücü baya bir artar. 4 çekirdek 6 MB önbellek olabilir. O işlemcilerden biri de bende var.O kadar derine inmeye gerek yok sanırım. Eski bir bilgisayar için gereksiz geliyor bana.