BeamNG gibi işlemci ağırlıklı oyunlar oynuyorum. R5 7600'dan buna geçilir mi yoksa biraz daha para biriktirip 7800X3D'ye mi geçmem daha mantıklı olur?

Ekran kartım RX 7800 XT ama yazın 9070 XT'ye geçmeyi düşünüyorum.
Aynı paraya 4K monitöre geçip işlemciden yük alma seçeneğin de var. Ekran kartın müsait zaten.

Zaten 4K'daysan BeamNG gibi oyunlarda 7800X3D açık ara farkla 9700X'i tokatlar.