Asily

Üstün
Katılım
1 Nisan 2024
Mesajlar
3.633
Makaleler
9
Çözümler
10
Beğeniler
1.903
Yer
Karabük
Fanboylar, sadece size mesaj yazmak için açtım bu konuyu. Bir markayı neden babanız gibi savunursunuz? Bir düşünün, neden? Fanboyluk yapmak size hiçbir şey katmıyor. Marka size "Aa teşekkürler, bizi övmüşsün, al şu parayı" demiyor. Bazı yerlerde iOS, bazı yerlerde Android iyidir. Bunu kabullenin. İyi günler.
 
BMW kidleri (fanboy) ekleyebilirmiyiz lutfen?
1782644360515.webp