GalagodoşRemzi Uzman Katılım 11 Aralık 2024 Mesajlar 185 Beğeniler 138 Yer Türkiye Cumhuriyeti Bugün 18:24 #11 PoseidonWhisper dedi: İçindekileri alsam cihazı hediye edeceğim. Telefonu bir daha kullanmak zaten hiç amacım değil. Kullandığım uygulamaların ayarları ve şifrelerim beni düşündürüyor. Genişletmek için tıkla... Alabiliyorsanız içindekileri güzel olur tabi ki. Hediye etmeyin, imha edin
PoseidonWhisper dedi: İçindekileri alsam cihazı hediye edeceğim. Telefonu bir daha kullanmak zaten hiç amacım değil. Kullandığım uygulamaların ayarları ve şifrelerim beni düşündürüyor. Genişletmek için tıkla... Alabiliyorsanız içindekileri güzel olur tabi ki. Hediye etmeyin, imha edin
KS KS PoseidonWhisper Uzman Katılım 10 Ocak 2025 Mesajlar 345 Beğeniler 95 Bugün 19:20 #12 GalagodoşRemzi dedi: Alabiliyorsanız içindekileri güzel olur tabi ki. Hediye etmeyin, imha edin Genişletmek için tıkla... Öyle bir çöpe atacağım ki onu vergisini bile alamayacaklar
GalagodoşRemzi dedi: Alabiliyorsanız içindekileri güzel olur tabi ki. Hediye etmeyin, imha edin Genişletmek için tıkla... Öyle bir çöpe atacağım ki onu vergisini bile alamayacaklar