GalagodoşRemzi
Uzman
Alabiliyorsanız içindekileri güzel olur tabi ki. Hediye etmeyin, imha edinİçindekileri alsam cihazı hediye edeceğim.
Telefonu bir daha kullanmak zaten hiç amacım değil.
Kullandığım uygulamaların ayarları ve şifrelerim beni düşündürüyor.