Katılım
10 Ocak 2025
Mesajlar
343
Beğeniler
95
Merhaba.

Dün akşam telefonumu kullanmak için elime aldığımda, normalde parmak izi okuyucusu çıkması gerekirken ekran bembeyaz oldu ve ortada asfalt şeridi gibi ince siyah bir çizgi belirdi. Sonrasında cihaz tamamen kapandı ve ne yaptıysam açamadım. Sadece bir kere Fastboot moduna girmeyi başardım ancak ardından tekrar kapandı.

Cihazı rootlu ve gereksiz telemetri servislerinden arındırılmış şekilde kullanıyordum, zararlı bir APK vs. yüklemedim. Sorun şu ki; cihazın içinde Ente Auth gibi 2FA (iki adımlı doğrulama) uygulamalarım ve Gmail hesaplarım var. Şu an hiçbirine erişemiyorum. Cihazda TWRP tarzı bir recovery de kurulu değil.

İçindeki verilerin silinmeden cihazın tekrar çalışabilir hale getirilmesi için ne yapabilirim? Samsun çevresinde bu tarz veri kurtarma/anakart onarımı işlemlerini yapabilecek, önerebileceğiniz işinin ehli uzmanlar veya teknik servisler var mı? Teşekkürler.
 
Fastboot girebiliyorsan OrangeFox gibi bir recovery kurup yedek alabilirsin.
Artık hayır! Çok geç. Herhangi bir yaşama belirtisi göstermiyor. Teknik olarak içindeki Ente Auth verilerimi bile kaybetmeden çalıştırabilmem gerekiyor. Yoksa çok büyük hayal kırıklığı ve pişmanlık yaşayacağım. Bilginiz var mı? Kurtarma kodu dahil oluşturmamışım Ente tarafında.
 
Artık hayır! Çok geç. Herhangi bir yaşama belirtisi göstermiyor. Teknik olarak içindeki Ente Auth verilerimi bile kaybetmeden çalıştırabilmem gerekiyor. Yoksa çok büyük hayal kırıklığı ve pişmanlık yaşayacağım. Bilginiz var mı? Kurtarma kodu dahil oluşturmamışım Ente tarafında.
Anakart lehimleri çatlamış olabilir eğer cihaz çok ısınıyor ise. POCO X3'lerde çok duyuyorum.
 
Kronik anakart, pmic arızası olan bir model. Sizde de patlak vermiş olabilir, geçmiş olsun. Verilerinizi alır mısınız alamazmısınız bilmiyorum ama o telefonu bir daha kullanmayın, yaptırmayın. Tekrar yaşanma ihtimali var.
 
Kronik anakart, pmic arızası olan bir model. Sizde de patlak vermiş olabilir, geçmiş olsun. Verilerinizi alır mısınız alamazmısınız bilmiyorum ama o telefonu bir daha kullanmayın, yaptırmayın. Tekrar yaşanma ihtimali var.
İçindekileri alsam cihazı hediye edeceğim.
Telefonu bir daha kullanmak zaten hiç amacım değil.
Kullandığım uygulamaların ayarları ve şifrelerim beni düşündürüyor.