FPS için bakıyorsun herhalde bütçe 5 civarı mı çıkabilir mi daha? Monitör kolu kullanmayacağım yazmışsın ama bunlar pivot olmadığı için rahat edebilir misin, pivot çok rahatlık sağlıyor. Bir model vardı bulursam atayım 12 bine aslında 420Hz Fast IPS var ama onun bir alt modeli vardı, AOC yine bekleyin atacağım.
 
FPS için bakıyorsun herhalde bütçe 5 civarı mı çıkabilir mi daha? Monitör kolu kullanmayacağım yazmışsın ama bunlar pivot olmadığı için rahat edebilir misin, pivot çok rahatlık sağlıyor. Bir model vardı bulursam atayım 12 bine aslında 420Hz Fast IPS var ama onun bir alt modeli vardı, AOC yine bekleyin atacağım.
Çok çıkmaya çalışamam hocam, babamın kartından alacağım bu sıralar ödemem gereken taksitler olduğu için ona çok yük bindirmek istemiyorum.
Siz gene atın, eğer bütçeme uymazsa diğer iki modele yöneleceğim.
Monitör kolu kullanamam çünkü bulunduğum alan itibariyle ayarlayabilecek durumda değilim.
 
Çok çıkmaya çalışamam hocam, babamın kartından alacağım bu sıralar ödemem gereken taksitler olduğu için ona çok yük bindirmek istemiyorum.
Siz gene atın, eğer bütçeme uymazsa diğer iki modele yöneleceğim.
Monitör kolu kullanamam çünkü bulunduğum alan itibarıyla ayarlayabilecek durumda değilim.


8200'e 310Hz var. 280Hz'lik vardı ama stok bitmiş. Ben sizin yerinizde olsam eğer yüksek Hz istiyorsam bunu alırdım ama çok takılmıyorum Hz'e 240 olsa da olur fark etmez diyorsan, Lenovo alıp geçmen en mantıklısı olur. Monitörü istediğin gibi sağa sola aşağı yukarı göz hizana göre ayarlama imkanın olacak en azından.

https://www.itopya.com/aoc-25g4kur-...r400-pivot-fhd-fast-ips-gaming-monitor_u31488 @SF26 FPS için bu fiyata rakibi yok gibi bir şey bunun. Benim kart borcu bittiğinde umarım zam yapılmazsa alacağım. :hehehe:
 

8200'e 310Hz var. 280Hz'lik vardı ama stok bitmiş. Ben sizin yerinizde olsam eğer yüksek Hz istiyorsam bunu alırdım ama çok takılmıyorum Hz'e 240 olsa da olur fark etmez diyorsan, Lenovo alıp geçmen en mantıklısı olur. Monitörü istediğin gibi sağa sola aşağı yukarı göz hizana göre ayarlama imkanın olacak en azından.

https://www.itopya.com/aoc-25g4kur-...r400-pivot-fhd-fast-ips-gaming-monitor_u31488 @SF26 FPS için bu fiyata rakibi yok gibi bir şey bunun. Benim kart borcu bittiğinde umarım zam yapılmazsa alacağım. :hehehe:
Buralara çıkarsam evden benim ceset çıkar.,
Lenovo'yu alıp geçi'cem muhtemelen. Taksitli neresi var alabileceğim?