Pazarama'dan 5100'e sipariş verdim monitörü. Monitör kolunu ilerleyen zamanlarda alırım artık.

Lenovo aldıysan çok da gerek yok monitör koluna. Klavyeyi monitörün altına kadar sokmuyorsan çok bir olayı yok. NB F80 alıp iade etmiş biri olarak söylüyorum. Tek monitörde Pivot ayak her türlü iyidir. İleride çift monitör yapar ve AOC alırsam, o zaman nbf80 alabilirim işte.
 
Lenovo aldıysan çok da gerek yok monitör koluna. Klavyeyi monitörün altına kadar sokmuyorsan çok bir olayı yok. NB F80 alıp iade etmiş biri olarak söylüyorum. Tek monitörde Pivot ayak her türlü iyidir. İleride çift monitör yapar ve AOC alırsam, o zaman nbf80 alabilirim işte.
O topa girmem ya.