Anladım hocam, monitörü daha önce hiç kullanmadığım için ilk kez alıp deneyeceğim. Monitörü 1. ekran, laptopu 2. ekran olarak kullanabiliyoruz diye anladım. 200Hz de bu sistem için yeterli olur herhalde, bunu da özellikle önerdiler. Buraya da sormak istedim. Teşekkür ederim.