Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

AOC 24G4HRE 23.8" 200Hz monitör alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan creazy
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi Bugün 00:16
  • Mesaj Mesaj 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 107
  • Etiketler Etiketler
    alınır mı aoc gaming hdmi monitör
Önceki
  • 1
  • 2
İlk Önceki 2

Sayfaya git

Detaylar

Kim cevapladı?
KS
KS
creazy

creazy

Başarılı
Katılım
13 Şubat 2025
Mesajlar
1.244
Çözümler
2
Beğeniler
997
  • Bugün 00:56
  • #11
aviatorx35 dedi:
Şu an çekemem maalesef evde değilim ama öyle çok yer kaplamıyor. Ayakları öyle büyük değil.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Anladım, benim masaya umarım hem laptop hem monitör sığar, inşallah.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: aviatorx35
Önceki
  • 1
  • 2
İlk Önceki 2

Sayfaya git

Benzer konular

demjr
18.000 TL'ye AOC Q27G41ZDF monitör alınır mı?
  • demjr
  • 13 Haziran 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
5
Görüntüleme
138
13 Haziran 2026
Arantheim
Arantheim
D
AOC Q27G42XNE 2K 180 Hz monitör alınır mı?
  • DamiCMF
  • 12 Nisan 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
9
Görüntüleme
471
12 Nisan 2026
26418
2
ryz
AOC 25G50Z alınır mı?
  • ryz
  • 31 Mayıs 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
0
Görüntüleme
96
1 Haziran 2026
ryz
ryz
K
ASUS VG27AQL5A alınır mı?
  • konusanbiriii
  • 1 Haziran 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
0
Görüntüleme
62
1 Haziran 2026
konusanbiriii
K
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • ALCYONEUS
    Kamu işçisi mi, 657'ye tabii tutulan memurluk mu?
    • ALCYONEUS
    • 11 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Kariyer Alanları
  • Lorien
    FACEIT Client'i açılmıyor
    • Lorien
    • 11 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Counter-Strike
  • Livo
    Ev ve Yaşam Fairy Platinum bulaşık makinesi deterjanı kapsülü 96 yıkama limon kokulu - 449 TL
    • Livo
    • 29 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Sıcak Fırsatlar
  • sadoshima
    TP-Link router ile ZTE modemi nasıl köprülenebilir?
    • sadoshima
    • 37 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Ağ Donanımları
  • 6
    Siber suç işleyen biri nereye şikayet edilir?
    • 65W
    • 49 dakika önce
    • Mesaj: 4
    Yurttaşlık ve Hukuk
  • Caner Uncu
    Diğer LEGO Creator Çiçekli Pikap 1.399 TL
    • Caner Uncu
    • 45 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Sıcak Fırsatlar
  • squex
    70.000 TL bütçede RX 9070 XT ekran kartlı sistem tavsiyesi
    • squex
    • 59 dakika önce
    • Mesaj: 6
    Bilgisayar Toplama
  • Hasan Merkit
    Binastanbul | Samsung Galaxy S23 FE
    • Hasan Merkit
    • 57 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Fotoğraf Sanatı
  • L
    HAWK Future mu, IKEA Markus mu?
    • lord pontar
    • Bugün 15:49
    • Mesaj: 2
    Oyuncu Koltuğu
  • Ege1351
    i5-12400F'ye ucuz termal macun kullanılır mı?
    • Ege1351
    • Bugün 15:45
    • Mesaj: 1
    Overclock ve Soğutma

Yeni mesajlar

  • UnkownTecho
    R7 9800X3D'nin 360 mm sıvı soğutucu ile 59 derece olması normal mi?
    • UnkownTecho
    • Az önce
    Overclock ve Soğutma
  • Remus Lupin
    Binastanbul | Samsung Galaxy S23 FE
    • Remus Lupin
    • Az önce
    Fotoğraf Sanatı
  • sadoshima
    TP-Link router ile ZTE modemi nasıl köprülenebilir?
    • sadoshima
    • Az önce
    Ağ Donanımları
  • L
    HAWK Future mu, IKEA Markus mu?
    • lord pontar
    • 1 dakika önce
    Oyuncu Koltuğu
  • A
    Ryzen 5 7500F için PBO ayarı önerisi
    • Ayhan Dönmez
    • 3 dakika önce
    Overclock ve Soğutma
  • Tesla Bobini
    iPhone 17 Pro Max mi alınmalı yoksa S26 Ultra mı?
    • Tesla Bobini
    • 5 dakika önce
    Telefon Tavsiyeleri
  • GIRD4P
    Siber suç işleyen biri nereye şikayet edilir?
    • GIRD4P
    • 6 dakika önce
    Yurttaşlık ve Hukuk
  • Remus Lupin
    TruckersMP'de haksız ban yedim
    • Remus Lupin
    • 6 dakika önce
    Simülasyon
  • G
    Kamu işçisi mi, 657'ye tabii tutulan memurluk mu?
    • Görkem5252
    • 7 dakika önce
    Kariyer Alanları
  • La Grande Aquila
    İçerik kalitesi ve kurgu üzerine geri bildirimlerinizi bekliyorum
    • La Grande Aquila
    • 7 dakika önce
    Dijital Yayıncılık
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt