mychar276

Becerikli
Katılım
20 Eylül 2025
Mesajlar
103
Beğeniler
51
Lütfen beni linçlemeyin! Vallahi billahi ajan vs. değilim. Bilmediğim ve gerçekten anlamak için sorduğumu baştan belirtirim. Amacım bilgimizin artması ve beyin fırtınası yapmak.

Ben GTA'dan bir türlü zevk alamadım, olmadı ve sevmiyorum. 1000+ saat Skyrim oynadım, CIV 5 yine bin saat üstü, Elden Ring 300 saat üstü, yarış oyunları, MMORPG oyunları vs. vs. Tüm janrlardan 1000+ saat oyunlar oynayan birisiyim.

Bu oyunda (GTA) insanları kelimenin tam anlamıyla çıldırtan, kendinden geçirten, su içmeyi ve yemek yemeyi unutturup hastanelik eden ne var merak ediyorum.

Gerçekten merak ediyorum, bu bir eleştiri değil! Anlatabilecek var mı, bu oyunda bu kadar çekici detaylar nelerdir?
 
Hocam eleştirmiyorum hemen savunma moduna geçmeyin canını yediklerim.
Ya modern dünyada araba sürmek ne bileyim bana çok çekici gelmiyor biraz detay verseniz.
Oyun gerçek hayat simülatör gibi bir şey, istediğini yapmakta özgürsün. Gerçekte banka soyamazsın, şirket kurup kaçakçılık yapamazsın, en basitinden arkadaşınla sokak yarışı yapamazsın. Burada her şey serbest, sonuna kadar özgürsün.
 
Modern dünyada geçen istediğin arabaya binebildiğin bir oyun var mı?
Valla ben o konuda pek beğenmiyorum GTA'yı, Google Play'deki 200 mb'lık çocuk oyunundaki arabalar bile GTA'dakinden daha detaylıdır. Aracın ismi sahte, tasarımı değiştirilmiş bana araba konusunda zevkli gelmiyor onun dışında GTA severiz :D

Şahsen gerçekteki gibi bu kadar kapsamlı başka bir oyun yok. Popüler ve herkes bunu oynuyor. Zamanında standartları belirlemiş olan bir yapım. Ondan seviyoruz.
 
Hocam eleştirmiyorum hemen savunma moduna geçmeyin canını yediklerim.
Ya modern dünyada araba sürmek ne bileyim bana çok çekici gelmiyor biraz detay verseniz.

2 cevap var konuda sıfır detay biri tamamen savunma amacı ile birde. Bir anlatın da nedir sizi bu kadar çeken neler hissediyorsunuz oynarken.
Özgürlüğün neyin detayını istiyorsun?

Ev alıyorsun araba alıyorsun. Mükemmel detaylı açık dünya, mükemmel görev dizaynı. İnsanlara istediğini veriyor. Özgürsün.

Herkes her oyun türünü sevecek diye bir şey yok. Siz hayatınıza ölüp durduğunuz, gamepad parçaladığınız bir tür ile devam edebilirsiniz. GTA serisi çok büyük bir çoğunluğa hitap ettiği ve muadili olarak çok da başarılı oyun olmadığı için tuttu.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam bu oyun bir nevi gerçek hayatta yapamadıklarımızı bu oyunda yapıyoruz. Mesela katliam yapmak, araba çalmak, hikaye veya yan görev bazında görevler yapmak. Özgürlük sunuyor istersen uç kaç keyfine göre birilerini öldür takıl, istersen hikaye bazında ilerle, istersen kimseyi vurmayıp normal vatandaş gibi takılma. Kısacası her şey.
 
Oyun gerçek hayat simülatör gibi bir şey, istediğini yapmakta özgürsün. Gerçekte banka soyamazsın, şirket kurup kaçakçılık yapamazsın, en basitinden arkadaşınla sokak yarışı yapamazsın. Burada her şey serbest, sonuna kadar özgürsün.
Bu dedikleriniz online için mi geçerli yoksa single player da dahil mi?
 
Son düzenleyen: Moderatör: