Arkadaşla sokak yarışı dışında hepsi single player'da.Bu dedikleriniz online için mi geçerli yoksa single player da dahil mi?
Detaylar
Kim cevapladı?Bruhistan
Başarılı
- Katılım
- 30 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.126
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 1.108
Hem online hem single.Bu dedikleriniz online için mi geçerli yoksa single player da dahil mi?
Soygun kısmı her ikisi içinde geçerli. Şirket kurup kaçakçılık yapma GTA 5'de sadece online için vardı 6'da nasıl olur bilmiyorum. İçerik olarak online tabi ki çok daha dolu diyebiliriz. Bahsetmediğim daha bir çok şey var. Uzun süredir GTA oynamadığım için şuan aklıma gelmiyorlar.Bu dedikleriniz online için mi geçerli yoksa single player da dahil mi?
İstediği kadar açık, modern dünya olsun ne de olsa bir oyun. Bir oyun için 1000 liradan fazlası israf benim için. Tabii parayı sakız gibi çiğneyenlerin zevki farklıysa bilemem. Ben şahsen o kadar parayı sırf oyun için harcayamam. Hayat zor, geçim zor.
mychar276
Becerikli
- Katılım
- 20 Eylül 2025
- Mesajlar
- 104
- Beğeniler
- 53
Benim arkadaşlım 5 bin tl verip gta 6 ön sipariş verdi. Biraz da bu düşündürdü bana.İstediği kadar açık, modern dünya olsun ne de olsa bir oyun. Bir oyun için 1000 liradan fazlası israf benim için. Tabii parayı sakız gibi çiğneyenlerin zevki farklıysa bilemem. Ben şahsen o kadar parayı sırf oyun için harcayamam. Hayat zor, geçim zor.
Zamanında Steam'in varlığından habersizdim FitGirl Repack'ten indirdiğim oyunları orijinal sanıyordum sonra oyunların parayla alındığını öğrenince garipsemiştimBir oyun için 1000 liradan fazlası israf benim için.
Benim bu görüşüm genel olaraktı. GTA 6'ya gelecek olursak, güzel oyun bayadır bekleniyor fakat işin sonunda adı üstünde "oyun". Nereye kadar oynayacaksın ki?Benim arkadaşlım 5 bin tl verip gta 6 ön sipariş verdi. Biraz da bu düşündürdü bana.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.690
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 2.614
GTA serisi neredeyse herkesin bir şekilde çocukluğuna veya gençliğine dokunan bir oyun olduğu için çok seviliyor. Bu nedenin dışında sevilmesinin bir nedeni de yaptığı şeylerin eşi benzeri olmamasıdır diyebilirim. 3D GTA'lar için ikonik karakterler ve karikatüristik oyun tasarımıyla, devasa ve özgür açık dünyaların içinde istediğimiz gibi takılabilmemiz de sevme nedenlerinden birisi. Ayrıca her oyun kendine özgü harika harita tasarımına ve atmosfere sahip. Geniş mod desteği ve "GTA Türk, GTA Kurtlar Vadisi" gibi Türkler tarafından yapılan modlar olunca da bu oyunları çok fazla seviyoruz.
Son düzenleme:
mychar276
Becerikli
- Katılım
- 20 Eylül 2025
- Mesajlar
- 104
- Beğeniler
- 53
GTA Vice City'yi 10 kere falan bitirmişimdir, San Andreas'ta çok severim, modlarını da çok severim. Ama sonraki oyunlar nedense beni sarmadı, bilmiyorum. Belki de fazla karışık geldi GTA IV. Oyuna girdim de keyif alamadım, nedense.GTA serisi neredeyse herkesin bir şekilde çocukluğuna veya gençliğine dokunan bir oyun olduğu için çok seviliyor. Bu nedenin dışında sevilmesinin bir nedeni de yaptığı şeylerin eşi benzeri olmamasıdır diyebilirim. 3D GTA'lar için ikonik karakterler ve karikatüristik oyun tasarımıyla, devasa ve özgür açık dünyaların içinde istediğimiz gibi takılabilmemiz de sevme nedenlerinden birisi. Ayrıca her oyun kendine özgü harika harita tasarımına ve atmosfere sahip. Geniş mod desteği ve "GTA Türk, GTA Kurtlar Vadisi" gibi Türkler tarafından yapılan modlar olunca da bu oyunları çok fazla seviyoruz.
- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.222
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 108
- Beğeniler
- 8.488
Ne zaman bilgisayarıma GTA:SA veya GTA 5 kurmasam, eğlence araçları konusunda kendimi gerçekten eksik hissediyorum. Bu iki oyun da bana kocaman bir harita veriyor. İkisi de hikaye anlamında beni tamamen kazandı. Her istediğimi yapabileceğim kocaman bir özgür dünya var.
Gerçek hayatta yapabileceğim hobiler belki daha iyidir. Ama kalkıp hayvan avlamaya gidemem. Süper arabalara binip sevdiğim şarkıları "Self Radio" özelliğine kurup şarkıları dinleyerek full gaza basıp dolaşamam. (Araç kullanmayı bile bilmiyorum, ciddiyim. Ehliyetim yok.) Uçak süremem. GTA 5'te random event olayı bile var ki o da farklı bir tad veriyor.
Kesinlikle GTA değerli bir oyun. Buradaki sormanız gereken asıl soru şu: "Abartıldığı kadar mı değerli yoksa sadece değerli bir oyun mu?"
Millet GTA 6 diye kafayı yerken ben dün gece canım sıkıldığından yapay zekâya GTA 5'e "Online lüks araçları getirecek" mod yazdırmakla uğraşıyordum.
GTA 6'da da tek merak ettiğim şey, harita büyüklüğü ve araçların güzelliği.
Benim yorumum bu.
Gerçek hayatta yapabileceğim hobiler belki daha iyidir. Ama kalkıp hayvan avlamaya gidemem. Süper arabalara binip sevdiğim şarkıları "Self Radio" özelliğine kurup şarkıları dinleyerek full gaza basıp dolaşamam. (Araç kullanmayı bile bilmiyorum, ciddiyim. Ehliyetim yok.) Uçak süremem. GTA 5'te random event olayı bile var ki o da farklı bir tad veriyor.
Kesinlikle GTA değerli bir oyun. Buradaki sormanız gereken asıl soru şu: "Abartıldığı kadar mı değerli yoksa sadece değerli bir oyun mu?"
Millet GTA 6 diye kafayı yerken ben dün gece canım sıkıldığından yapay zekâya GTA 5'e "Online lüks araçları getirecek" mod yazdırmakla uğraşıyordum.
GTA 6'da da tek merak ettiğim şey, harita büyüklüğü ve araçların güzelliği.
Benim yorumum bu.