Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Çözüm

1781893489392.webp


Diğer 2 modu deneyin sırayla.
Factory reset yapıp pair receiver yapın işe yarayacağını sanmıyorum ama denemiş olursunuz en azından bunlarda çözmüyor ise garantiye yollayın.

1781893809723.webp
@Livo, 4000'e çektim, şu an daha iyi hissettiriyor. Oyun şu anlık bir şey olmadı; olursa 2000'e çekeceğim.

@Livo, hala yapıyor, sanki algılamıyor gibi. İlk aldığımda yapmıyordu. 2000 Hz'e de çekmek istemiyorum; acaba skatezden mi? Kutunun içindeki skatezi kullanıyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
@Livo, 4000'e çektim şu an daha iyi hissettiriyor oyun şu anlık bir şey olmadı olursa 2000'e çekeceğim.

@Livo, hala yapıyor sanki algılamıyor gibi ilk aldığımda yapmıyordu 2000 Hz'e de çekmek istemiyorum acaba skatezden mi kutunun içindeki skatezi kullanıyorum.

ATK hub uygulaması varsa ayarları yollayabilir misiniz?
 
Çözüm