Hocam, ok tuşlarının üstünde bir şarj barı var ya; klavyeyi şarja taktığınızda bu bar animasyonlu şekilde renk renk yanıyor. Kitapçığında, şarj tamamen dolduğunda (3-4 saat sonra) bu animasyonun durup barın sabit yeşil renge dönmesi gerektiği yazıyor. Benim durumumda ise klavye 5-6 saat şarjda kalmasına rağmen animasyon hiç bitmiyor ve yeşile dönmüyor. Şarjdan çıkarıp FN + b yaptığımda pilin dolu olduğunu görebiliyorum. Bu arada klavye şarj olurken 2.4 GHz modunda duruyor.