Merhaba, Aula F87 kullanıyorum. Firmware'im en güncel sürümde. Kullanım kılavuzunda, şarj %100 olduğunda şarj göstergesindeki animasyonun durup sabit yeşil olması gerektiği belirtiliyor. Ancak bende şarjdayken animasyon hiç durmuyor. Klavyeyi şarjdan çıkarıp FN + B ile kontrol ettiğimde ise pil seviyesi %100 görünüyor. Bu normal bir davranış mı, yoksa ürünümde bir sorun mu var?
Detaylar
Kim cevapladı?Bende F87 Pro graywood V4 kullanıyorum hocam ama sorununuzu tam anlamadım biraz daha net açıklarsanız yardımcı olayım.
Hocam, ok tuşlarının üstünde bir şarj barı var ya; klavyeyi şarja taktığınızda bu bar animasyonlu şekilde renk renk yanıyor. Kitapçığında, şarj tamamen dolduğunda (3-4 saat sonra) bu animasyonun durup barın sabit yeşil renge dönmesi gerektiği yazıyor. Benim durumumda ise klavye 5-6 saat şarjda kalmasına rağmen animasyon hiç bitmiyor ve yeşile dönmüyor. Şarjdan çıkarıp Fn + B yaptığımda pilin dolu olduğunu görebiliyorum. Bu arada klavye şarj olurken 2.4 GHz modunda duruyor.Bende F87 Pro graywood V4 kullanıyorum hocam ama sorununuzu tam anlamadım biraz daha net açıklarsanız yardımcı olayım.
Hocam, ok tuşlarının üstünde bir şarj barı var ya; klavyeyi şarja taktığınızda bu bar animasyonlu şekilde renk renk yanıyor. Kitapçığında, şarj tamamen dolduğunda (3-4 saat sonra) bu animasyonun durup barın sabit yeşil renge dönmesi gerektiği yazıyor. Benim durumumda ise klavye 5-6 saat şarjda kalmasına rağmen animasyon hiç bitmiyor ve yeşile dönmüyor. Şarjdan çıkarıp FN + b yaptığımda pilin dolu olduğunu görebiliyorum. Bu arada klavye şarj olurken 2.4 GHz modunda duruyor.
Bende böyle bir sorun yok ama ben şarj ederken USB ile PC'ye bağlıyorum 2.4 ile değil sizde öyle deneyin.
Ben de o şekilde şarj ediyorum zaten, sadece klavye modu 2.4 GHz'de kalıyor. Elimdeki üründe bir problem var gibi düşünüyorum ama garantiye göndermeye değer mi emin olamadım.Bende böyle bir sorun yok ama ben şarj ederken USB ile PC'ye bağlıyorum 2.4 ile değil sizde öyle deneyin.
Ben de o şekilde şarj ediyorum zaten, sadece klavye modu 2.4 GHz'de kalıyor. Elimdeki üründe bir problem var gibi düşünüyorum ama garantiye göndermeye değer mi emin olamadım.
Önemli bir bug gibi durmuyor hocam garanti ile uğraşılmaz belki FN+ESC ile reset atmayı deneyebilirsiniz bende şarjı %100 olsa bile tak çıkar yaparsam bir süre şarj oluyormuş gibi gösteriyor.
Benzer konular
- Mesaj
- 1
- Görüntüleme
- 152