Katılım
28 Şubat 2024
Mesajlar
6.089
Makaleler
48
Çözümler
43
Beğeniler
10.469
Yer
TR
1000314031.webp

120 sn x 7 kare.

1000314036.webp

120 sn x 45 kare.

1000314028.webp

120 sn x 89 kare.

Kadraj farkı var fakat ana bölgeler aynı.

1000314037.webp

120 sn x 89 kare.

1000314032.webp

4.5 saatlik entegrasyon.

Sadr Bölgesi crop:

1000314033.webp

4.5 saat entegrasyon.

Sizce en hoş hangisi gözüküyor, kaç saat yeterli? Bunu 5-6+ saate çıkartmalı mı? Yorumlarınızı alalım. :)
 
Bu fotoğrafları nerelerde çekiyorsunuz ya? Gerçekten gökyüzünün böyle göründüğüne inanamıyorum bazenleri.

Muğla kırsalında çekiyorum. Bortle 3 bir gökyüzü var bulunduğum noktada, ne yazık ki çoğu yer Bortle 5 ve üzeri olduğu için temiz görüntü yakalamak zor.
 
Yakın zaman da Antalya'ya gideceğim. İnşallah kırsal bir yere gidebilirsem bu görüntüden istiyorum.

Bu kadarı zor fakat gittiğinde telefonuna Stellarium indir, Samanyolu'nun merkez bölgesini bul oradan ve 15 dakika civari telefona hic bakmadan, isik kaynağına bakmadan gökyüzüne odaklan. Toz bulutlari gözükür. Yalnız bortle 3 ve altında olmasını şiddetle öneririm.