Mütabıkız. 50 mm lens ve crop sensör makine ile 80 mm çekim yaptığımda anladım detaylarını ama giriş için keyifliydi. İlerisi için teknik detaylarına çok hakim değilim.

Bütçe varsa gövde anlamında SLR tercih edilmeli. İkinci el piyasası da bir o kadar zorlayıcı oluyor. Hala 250D gibi kit lens makineler birçok mağazada bululabiliyor.

250D gibi modelleri çoğu insan ilk makinesi olarak alıyor ve makine kullanmaya da cok acemi olduklari icin onlara kötü gibi gelebiliyor. RAW'ı keşfedince de bitmiyor olay, işlemeyi öğrenmek de kolay değil. Örneğin benim elimden cok makine geçti, ayni gövde ile yaklaşık 1 sene farkla uzay çekimlerim arasındaki fark karşılaştırılamaz derecede değişti. Hergün yeni bir mevzu öğrene ogrene buraya geldik. Hala da devam ediyor tabii, hep yeni bir seyler öğreniyorum :).