Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Oyunlar
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

Battlefield 2042 alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ataozmr
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi 24 Ağustos 2025
  • Mesaj Mesaj 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 162
  • Etiketler Etiketler
    alınır mı alınır mı? battlefield battlefield 2042

Detaylar

Kim cevapladı?
A

ataozmr

Becerikli
Katılım
23 Ağustos 2025
Mesajlar
107
Çözümler
1
Beğeniler
26
  • 24 Ağustos 2025
  • #1
Merhaba, bende sadece BF 1 var ve 2042 %95 indirime girmiş, oynamasam bile yatırımlık alınır mı? Belki oynarım ama sırayla olması gerekiyor herhalde ve diğer oyunlar yok.
 
Cevapla Etiketle
  • Düşündürücü
  • Beğendim
İfadeler: stormhawks47 ve 21312
stormhawks47

stormhawks47

Üstün
İlk 1.000!
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
3.285
Çözümler
29
Beğeniler
1.942
  • 24 Ağustos 2025
  • #2
https://store.epicgames.com/tr/p/battlefield-2042 Epic de 30 lira 2 su parası alınıp canın her sıkıldığında girilebilir. Hikaye modu yok diye biliyorum sadece online olması lazım.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
  • Muhteşem
İfadeler: Stardew Valley, ataozmr ve ExellionTR
ExellionTR

ExellionTR

Üstün
Katılım
1 Kasım 2024
Mesajlar
1.302
Çözümler
5
Beğeniler
1.206
  • 24 Ağustos 2025
  • #3
Epic'te bedavaymış harbiden. Hiç düşünme direkt al. Güzel oyun. Hikaye yok direkt Online'a dalıyorsun.
 
Cevapla Etiketle
  • Muhteşem
  • Beğendim
İfadeler: Stardew Valley ve ataozmr
Tahir.bin

Tahir.bin

Yetkin
Katılım
1 Haziran 2024
Mesajlar
876
Çözümler
2
Beğeniler
581
Yer
Nevşehir
  • 24 Ağustos 2025
  • #4
ExellionTR dedi:
Epic'te bedavaymış harbiden. Hiç düşünme direkt al. Güzel oyun. Hikaye yok direkt Online'a dalıyorsun.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

Desenize bizi ağır komandolar bekliyor.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: ExellionTR

Benzer konular

Vâveylâ
Epic Games Battlefield 4 ve Battlefield 2042 alınır mı?
  • Vâveylâ
  • Dün 23:36
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
2
Mesaj
10
Görüntüleme
51
Az önce
Vâveylâ
Vâveylâ
gustavo
Battlefield 4 alınır mı?
  • gustavo
  • 30 Nisan 2026
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
Mesaj
3
Görüntüleme
80
30 Nisan 2026
MR Hubu
MR Hubu
Ben
Battlefield 6 alınır mı?
  • Ben
  • 24 Şubat 2026
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
Mesaj
6
Görüntüleme
146
24 Şubat 2026
LeFeyn
L
2
Battlefield 2042 alınır mı?
  • 21312
  • 24 Ağustos 2025
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
2
Mesaj
16
Görüntüleme
348
24 Ağustos 2025
R3dbaroN
R3dbaroN
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • GodOfWar
    Gıda Beypazarı Doğal Maden Suyu 24X 200 ML | 247 TL
    • GodOfWar
    • 8 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Sıcak Fırsatlar
  • F
    LoL ve Valorant'ta ekran bozulması sorunu
    • fredost
    • 15 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Oyun Teknik Destek
  • Kriyus
    Adıma Apple Kimliği açılmış, ne yapılabilir?
    • Kriyus
    • 24 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Güvenlik
  • G
    Türk Telekom fiber vs GigaFiber
    • Gökçe
    • 55 dakika önce
    • Mesaj: 9
    İnternet Erişimi
  • GodOfWar
    Elektronik APC - BGM2200B-GR UPS | 17.999 TL
    • GodOfWar
    • 56 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Sıcak Fırsatlar
  • G
    Bir vatandaş lokanta önüne aracını park edebilir mi?
    • Genuine
    • 59 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Yurttaşlık ve Hukuk
  • R
    R7 7800X3D işlemci ile Prime A620M-E anakart kullanmak mantıklı mı?
    • rauay
    • 59 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Anakart
  • ircoas
    Galeri 5 | Gran Turismo 7
    • ircoas
    • Bugün 00:49
    • Mesaj: 0
    Fotoğraf Sanatı
  • RPM
    R7 7800X3D için MSI Pro B850-P vs Gigabyte B850M Force
    • RPM
    • Bugün 00:39
    • Mesaj: 6
    Anakart
  • Ywgizefe
    Hangi el konsolu alınmalı?
    • Ywgizefe
    • Bugün 00:32
    • Mesaj: 3
    El Konsolları

Yeni mesajlar

  • Vâveylâ
    Epic Games Battlefield 4 ve Battlefield 2042 alınır mı?
    • Vâveylâ
    • Az önce
    Oyun ve DLC Tavsiyeleri
  • talongod
    HP Omen Gaming vs ASUS TUF F16
    • talongod
    • 1 dakika önce
    Gaming Laptop
  • sirius
    Gıda Beypazarı Doğal Maden Suyu 24X 200 ML | 247 TL
    • sirius
    • 2 dakika önce
    Sıcak Fırsatlar
  • Que
    Wraith Esports İade koşullarını değiştirdi
    • Que
    • 9 dakika önce
    Web ve Mağazadan Alışveriş
  • Hamza Ensar Sağlam
    Bir vatandaş lokanta önüne aracını park edebilir mi?
    • Hamza Ensar Sağlam
    • 9 dakika önce
    Yurttaşlık ve Hukuk
  • F
    LoL ve Valorant'ta ekran bozulması sorunu
    • fredost
    • 15 dakika önce
    Oyun Teknik Destek
  • Kriyus
    Çözüldü Stardew Valley Co-Op için "Sunucuda boş yer yok hatası" veriyor
    • Kriyus
    • 15 dakika önce
    Oyun Teknik Destek
  • Hamza Ensar Sağlam
    Passat B8 2017 1.4 TSI manuel için stage 1 atmak nasıl olur?
    • Hamza Ensar Sağlam
    • 21 dakika önce
    Otomobil
  • Kriyus
    Adıma Apple Kimliği açılmış, ne yapılabilir?
    • Kriyus
    • 24 dakika önce
    Güvenlik
  • YXEL
    R7 7800X3D işlemci ile Prime A620M-E anakart kullanmak mantıklı mı?
    • YXEL
    • 26 dakika önce
    Anakart
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Oyunlar
  • Oyun ve DLC Tavsiyeleri
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt