Vâveylâ

Başarılı
Katılım
29 Kasım 2025
Mesajlar
1.555
Çözümler
16
Beğeniler
1.024
Yer
CachyOS | Redox OS
Battlefield 1 ve 5'i aldım, Resident Evil'dan 2, 3, 4 (üçü de Remake), 7 Biohazard ve 8 Village alacağım için çok para harcamamaya çalışıyorum, biriktiriyorum.

Hazır %95 indirimde olduğu için kaçırmak istemiyorum. Nasıl bir oyun olduğunu bilmiyorum da herhalde iyidir; 1'i Çanakkale'yi savunmak için aldım zaten.

Bi' 105 lira daha verip ikisini de almaya değer mi sizce?

1782581731438.webp
 
Bunlar değil de ben olsam RE3'u çıkarır üstüne bu oyunun parasını da koyar Steam'den CoD MW2 alırdım. Hem hikayesi güzel hem de multiplayer hala dolu. 7 dolar. Diğer oyunlar bağlantılı olsa da RE3 bağlantısız ve kısa bir oyun yani çok anlamı yok.
 
Battlefield 1 ve 5'i aldım, Resident Evil'dan 2, 3, 4 (üçü de Remake), 7 Biohazard ve 8 Village alacağım için çok para harcamamaya çalışıyorum, biriktiriyorum.

Hazır %95 indirimde olduğu için kaçırmak istemiyorum. Nasıl bir oyun olduğunu bilmiyorum da herhalde iyidir; 1'i Çanakkale'yi savunmak için aldım zaten.

Bi' 105 lira daha verip ikisini de almaya değer mi sizce?

Eki Görüntüle 261064
2042 çerez parasına olduğundan alınabilir. Normalde almanı önermem. BF4 ün hastası da çok. Modern savaş hoşuna gidiyorsa olabilir. Sunucuları keşfetmen lazım. Çok fazla fake sunucu var. Aracı sitelerden felan hallediyorsun.
 
2042 sunucuları bot dolu her girdiğimde 50 kil alıyorum o kadar kolaylaştı BF4 silahlar kötü sıkamıyorsun değişik gidiyor mermiler almasanda olur ucuz diye alınabilir CoD MW2 unutma onu direk al.
 
Güvenilir yerler fit dodi çok var bütün resident oyunları öyle bitirdim tabii senin için rahat olacaksa satın alman daha iyi.
Güvenlikten değil onun için ayrı SSD kullanıyorum, yapımcının hakkına girdiğimi düşündüğüm için. Bazen diyorum adam karşımda olsa ne diyeceğim diye.