Vâveylâ
Başarılı
Battlefield 1 ve 5'i aldım, Resident Evil'dan 2, 3, 4 (üçü de Remake), 7 Biohazard ve 8 Village alacağım için çok para harcamamaya çalışıyorum, biriktiriyorum.
Hazır %95 indirimde olduğu için kaçırmak istemiyorum. Nasıl bir oyun olduğunu bilmiyorum da herhalde iyidir; 1'i Çanakkale'yi savunmak için aldım zaten.
Bi' 105 lira daha verip ikisini de almaya değer mi sizce?
Hazır %95 indirimde olduğu için kaçırmak istemiyorum. Nasıl bir oyun olduğunu bilmiyorum da herhalde iyidir; 1'i Çanakkale'yi savunmak için aldım zaten.
Bi' 105 lira daha verip ikisini de almaya değer mi sizce?