Ethem Efe
Üstün
Selam,
Mevcut sistemimde kasanın masanın üzerinde olmasının alanı daralttığının farkındayım; ancak aşağıya koyduğumda çok fazla toz topluyor.
Şu an asıl istediğim; aşağıdan sarkan kabloları ve klavyeden çıkan kablo gibi dağınıklık yaratan unsurları gizlemek ve düzenlemek. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim, fikirlerinize açığım.
Teşekkürler.
Mevcut sistemimde kasanın masanın üzerinde olmasının alanı daralttığının farkındayım; ancak aşağıya koyduğumda çok fazla toz topluyor.
Şu an asıl istediğim; aşağıdan sarkan kabloları ve klavyeden çıkan kablo gibi dağınıklık yaratan unsurları gizlemek ve düzenlemek. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim, fikirlerinize açığım.
Teşekkürler.