Selam,
Mevcut sistemimde kasanın masanın üzerinde olmasının alanı daralttığının farkındayım; ancak aşağıya koyduğumda çok fazla toz topluyor.
Şu an asıl istediğim; aşağıdan sarkan kabloları ve klavyeden çıkan kablo gibi dağınıklık yaratan unsurları gizlemek ve düzenlemek. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim, fikirlerinize açığım.
Teşekkürler.
Tamamen örnek olması açısından attım sakın bunu alma aşırı dandik bir şey hiçbir yere tutunmuyor. He iyi bir çift taraflı kullanırım dersen düşünülebilir. Benim elimde kaldı öyle.
Tamamen örnek olması açısından attım sakın bunu alma aşırı dandik bir şey hiçbir yere tutunmuyor. He iyi bir çift taraflı kullanırım dersen düşünülebilir. Benim elimde kaldı öyle.