Sizin görüşlerinizi merak ediyorum sizler Steam'e şu an veya gelecekte kaç dolar verirdiniz? Almak istediğiniz oyunların toplam maliyeti nedir yani kaç dolar tutuyor? İstek listenizi de paylaşabilirsiniz
Ben en fazla bir indirim döneminde yani yaz indiriminde veya kış indirimden 200 dolar en fazla veririm sizler kaç dolar verirdiniz?
Naptınız hocam 1000 dolar nedir bir Steam hesabınızı. Merak etmedim değil istek listenizi merak ediyorum isterseniz atın beraber inceleyelim hangi oyunlar alınır veya alınmaz tabii zevkler ve renkler tabii ben almayın kötü oyun dersem yine alırsınız size kalmış
evet level atladıkça alıyorsunuz eşyaları. Her hafta girip oynamanız gerekiyor. Benim 3 hesabım var tek tek girip oynuyorum. Bazı insanlar botlarla vesaire aynı anda bir sürü hesap açarak yapıyor ama ban sebebi yakalanırsa öylesi.
Çok iyiymiş hocam ya cs2 kurmadan veya indirmeden seçkin alıp nasıl kasa alabilirim illa CS'yi kurup oynamak mı gerekiyor?
Naptınız hocam 1000 dolar nedir bir Steam hesabınızı. Merak etmedim değil istek listenizi merak ediyorum isterseniz atın beraber inceleyelim hangi oyunlar alınır veya alınmaz tabii zevkler ve renkler tabii ben almayın kötü oyun dersem yine alırsınız size kalmış