Merhaba arkadaşlar,

Sizin görüşlerinizi merak ediyorum sizler Steam'e şu an veya gelecekte kaç dolar verirdiniz? Almak istediğiniz oyunların toplam maliyeti nedir yani kaç dolar tutuyor? İstek listenizi de paylaşabilirsiniz :)

Ben en fazla bir indirim döneminde yani yaz indiriminde veya kış indirimden 200 dolar en fazla veririm sizler kaç dolar verirdiniz?
Gerçekten oynamak istediğim oyunlar var ve sanırım 500$ ı geçiyor. 1.000$ a yakın olabilir. 4K monitörlü bir sisteme geçene kadar almayacağım elbette :cool:
 
Forza 6 ve BF6 beleşe getirdim o şekilde. Şimdi sıra MW4'te 34 dolar birikti bile. Sabır işi ama cepten para çıkmayınca alırken çok keyifli oluyor.

Çok iyiymiş hocam ya cs2 kurmadan veya indirmeden seçkin alıp nasıl kasa alabilirim illa CS'yi kurup oynamak mı gerekiyor?

Gerçekten oynamak istediğim oyunlar var ve sanırım $500 ı geçiyor. 1.$000 a yakın olabilir. 4K monitörlü bir sisteme geçene kadar almayacağım elbette :cool:

Naptınız hocam 1000 dolar nedir bir Steam hesabınızı. Merak etmedim değil istek listenizi merak ediyorum isterseniz atın beraber inceleyelim hangi oyunlar alınır veya alınmaz tabii zevkler ve renkler tabii ben almayın kötü oyun dersem yine alırsınız size kalmış :)
 
En fazla 20 dolar veririm. Üstü beni aşıyor. Zaten oyunların çoğunu TL dönemindeyken topladım. Dolara geçtikten sonra 5-10 tane aldım.
 
Çok iyiymiş hocam ya cs2 kurmadan veya indirmeden seçkin alıp nasıl kasa alabilirim illa CS'yi kurup oynamak mı gerekiyor?
evet level atladıkça alıyorsunuz eşyaları. Her hafta girip oynamanız gerekiyor. Benim 3 hesabım var tek tek girip oynuyorum. Bazı insanlar botlarla vesaire aynı anda bir sürü hesap açarak yapıyor ama ban sebebi yakalanırsa öylesi.
 
Çok iyiymiş hocam ya cs2 kurmadan veya indirmeden seçkin alıp nasıl kasa alabilirim illa CS'yi kurup oynamak mı gerekiyor?



Naptınız hocam 1000 dolar nedir bir Steam hesabınızı. Merak etmedim değil istek listenizi merak ediyorum isterseniz atın beraber inceleyelim hangi oyunlar alınır veya alınmaz tabii zevkler ve renkler tabii ben almayın kötü oyun dersem yine alırsınız size kalmış :)
Bu liste her geçen gün büyüyor. Zamanında RDR2 falan aldıkta biraz oradan kurtardık :)

GTA VI girecek daha bunlara 100$ fiyattan.
 

Dosya Ekleri

  • Adsız.webp
    Adsız.webp
    276,3 KB · Görüntüleme: 9
  • 4.webp
    4.webp
    74,4 KB · Görüntüleme: 9
  • 3.webp
    3.webp
    287 KB · Görüntüleme: 9
  • 2.webp
    2.webp
    255,6 KB · Görüntüleme: 7
1782672286375.webp
(EA FC 26)
Güncel salaklığım 90 dolarda. Rekoru gelecek yıl eğer GTA 6 beklentiyi karşılayacak düzeyde çıkarsa onunla tazelerim artık.