PC Uzmanı

Başarılı
Katılım
13 Kasım 2024
Mesajlar
1.427
Çözümler
3
Beğeniler
548
Merhaba arkadaşlar,

Sizin görüşlerinizi merak ediyorum sizler Steam'e şu an veya gelecekte kaç dolar verirdiniz? Almak istediğiniz oyunların toplam maliyeti nedir yani kaç dolar tutuyor? İstek listenizi de paylaşabilirsiniz :)

Ben en fazla bir indirim döneminde yani yaz indiriminde veya kış indirimden 200 dolar en fazla veririm sizler kaç dolar verirdiniz?
 
Çok beklediğim bir oyun ya da merak ettiğim bir oyun yoksa satın alım yapmıyorum genelde. Az önce mesela Forza 6 aldım beklediğim kadar hoş gelmedi gözüme iade ettim. Ayrıca geçmişte cr*ck olarak yükleyip beğendiğim oyun varsa satın alıyorum ki geliştiriciye destek olsun, vicdanım da pek el vermiyor cracklemeye :D
 
Hocam drop işini beklemek mantık oluyor mu ki ya :D bekle bekle nereye kadar şansa bağlı haftalık 1-2 dolarlık atıyor.

Oluyor. Çok sık oyun almıyorum zaten. Geçen 25 dolar civarı bir bakiye satışım oldu buradan bir arkadaşa. Çok ilgilenmezsen durduğu yerde birikiyor. Ufak tefek zaten bu miktarlar.
 
Şu ana kadar 30 dolar filan vermişimdir. Ama ileride 60-70 dolar verebilirim çok sevdiğim oyunlar hep birlikte çıkış yapıp hep birlikte indirime girerse. Ayrıca indirime girmeden hiçbir oyunu satın almadım.
 
Bir de hesapta biriktirmekte hoş geliyor gözüme. İstediğim zaman indirip silmek rahat oluyor.

Aynen öyle ayrıca da kütüphane kültürüne sahip insanlara selam olsun size helal olsun vicdanlı kalbi büyük korsan yollara yeltenmeyen iyi insanlar :) bu da benim hesap istediğiniz bir oyun varsa veya görmediğiniz direkt istek listemden sizde istek listenize atın veya ucuz oyunlar varsa almadığınız oyunlarıma bakıp yapıştırın :)
 
Son düzenleme:
Hocam drop işini beklemek mantık oluyor mu ki ya :D bekle bekle nereye kadar şansa bağlı haftalık 1-2 dolarlık atıyor.
Forza 6 ve BF6 beleşe getirdim o şekilde. Şimdi sıra MW4'de 34 dolar birikti bile. Sabır işi ama cepten para çıkmayınca alırken çok keyifli oluyor