Koneko Toujou Üstün Katılım 16 Ocak 2024 Mesajlar 4.944 Çözümler 35 Beğeniler 6.307 Yer Cehennemin dibi Bugün 11:27 #1 Az önce Helium'u açtığımda bu uyarı çıktı. Kabul ettim. Daha önce hiç karşılaşmamıştım. Güncelleme mi almış, nedir bunun anlamı?
Az önce Helium'u açtığımda bu uyarı çıktı. Kabul ettim. Daha önce hiç karşılaşmamıştım. Güncelleme mi almış, nedir bunun anlamı?
Hermione Jean Granger Üstün Güvenlik Duvarı İlk 1.000! Katılım 20 Aralık 2023 Mesajlar 3.315 Makaleler 6 Çözümler 27 Beğeniler 5.523 Bugün 11:32 #2 Tarayici ya da eklentinin kendisi guncellendiyse belki guncellemeden sonra uzantilarin izin durumunu yeniden dogrulatiyordur.
Tarayici ya da eklentinin kendisi guncellendiyse belki guncellemeden sonra uzantilarin izin durumunu yeniden dogrulatiyordur.
Livo Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 2.617 Makaleler 4 Çözümler 19 Beğeniler 2.078 Yer Asphodel Bugün 11:37 #3 Normal hocam bende de çıktı.
Eagles Üstün Katılım 4 Nisan 2025 Mesajlar 3.506 Makaleler 31 Çözümler 8 Beğeniler 4.635 Yer Kocaeli Bugün 11:41 #4 Herkeste çıkmıştır Bitwarden kullanan. Dün bende de çıktı. Kabul edip geçtim.
Vavien. Bilgin Açılış Hamlesi İlk 1.000! Katılım 15 Aralık 2023 Mesajlar 3.099 Makaleler 3 Çözümler 91 Beğeniler 5.381 Bugün 12:18 #5 Daha fazla izin isteyen yeni sürüm gelmiştir. Normal. Geçen ay nativeMessaging iznini eklemişler repoya. Önceden opsiyonelmiş. Herhalde AdGuard gibi uygulaması falan da var, onunla iletişim kurulmaya çalışıldığında soruyormuş. Varsayılan yapmışlar. Sürprizbozan
Daha fazla izin isteyen yeni sürüm gelmiştir. Normal. Geçen ay nativeMessaging iznini eklemişler repoya. Önceden opsiyonelmiş. Herhalde AdGuard gibi uygulaması falan da var, onunla iletişim kurulmaya çalışıldığında soruyormuş. Varsayılan yapmışlar. Sürprizbozan