Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.157
Çözümler
9
Beğeniler
3.019
Yer
KKTC | Gazimağusa
Merhaba.

Kendim Remote Play açabiliyorum ve davet edebiliyorum. Ancak başka birinin açtığı Remote Play davetine tıklamama rağmen, oyunda görünmeme rağmen ekran gelmiyor maalesef. Ne yaptım, ne ettim, çözemedim bir türlü. Bazı forumlarda Wayland'de bozuk olduğu, X11'de çalıştığı gibi şeyler söylenmiş; ancak yanlış anlamış da olabilirim. Fikirlerinize açığım.

Teşekkürler.

@LeoTheLinuxEnthusiast6610 @YASEDEM @Vâveylâ

 
Son düzenleyen: Moderatör: