shanks
Uzman
- Katılım
- 3 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 42
- Beğeniler
- 14
Merhaba, CachyOS kullanıyorum. Sistem monitöründe GPU kullanımı %113 gösteriyor. Yeniden başlattım, AI'ya attım falan, yine çözemedim ve dakikada bir arayüz donuyor. Bu konuyu açarken bile 3 kere dondu. Arayüz bununla bağlantılı mı bilmiyorum ama ekran kartından dolayı olduğunu düşünüyorum. Laptop kullanıyorum, 2 ekran kartı var:
AMD Radeon Vega 8
GTX 1650 Mobile
AMD Radeon Vega 8
GTX 1650 Mobile