shanks

Uzman
Katılım
3 Ağustos 2024
Mesajlar
42
Beğeniler
14
Merhaba, CachyOS kullanıyorum. Sistem monitöründe GPU kullanımı %113 gösteriyor. Yeniden başlattım, AI'ya attım falan, yine çözemedim ve dakikada bir arayüz donuyor. Bu konuyu açarken bile 3 kere dondu. Arayüz bununla bağlantılı mı bilmiyorum ama ekran kartından dolayı olduğunu düşünüyorum. Laptop kullanıyorum, 2 ekran kartı var:

AMD Radeon Vega 8
GTX 1650 Mobile

1782411861561.webp