Çamaşır makinesi bugün su almamaya başladı. Başlattığımız zaman su alma aşamasında su almıyor ve su olmadan dönmeye başlıyor. Arka kısmı kontrol ettim boru sapasağlam, vana da açık. Sorun ne olabilir, yardımcı olursanız sevinirim.
Filtresi temiz mi? Makineye gelen su borusunu çıkarın. Girişte göreceksiniz. Ufacık tıpa gibi bir şey. Benimkinin içi çok dolduğu için su almıyordu. Onu iyice yıkayıp temizledikten sonra sorunum düzeldi.
Filtresi temiz mi? Makineye gelen su borusunu çıkarın. Girişte göreceksiniz. Ufacık tıpa gibi bir şey. Benimkinin içi çok dolduğu için su almıyordu. Onu iyice yıkayıp temizledikten sonra sorunum düzeldi.
Filtresi temiz mi? Makineye gelen su borusunu çıkarın. Girişte göreceksiniz. Ufacık tıpa gibi bir şey. Benimkinin içi çok dolduğu için su almıyordu. Onu iyice yıkayıp temizledikten sonra sorunum düzeldi.
Ellemeyin. Filtrelik veya ventillik bir sorun olsa makine öbür programlarda da su almazdı. Anakart arızası gibi. Tabii bu tahmin, bakmam lazım net tespit için.
Ellemeyin. Filtrelik veya ventillik bir sorun olsa makine öbür programlarda da su almazdı. Anakart arızası gibi. Tabii bu tahmin, bakmam lazım net tespit için.