Katılım
22 Ağustos 2024
Mesajlar
66
Çözümler
1
Beğeniler
7
Yer
Halkla İlişkiler, Bilgisayar Teknisyeni
Herkese selam, Techolay ailesi;

Bildiğiniz üzere simülasyon dünyasının en köklü serilerinden biri olan Car Mechanic Simulator, yeni oyunu CMS 26 ile geri dönmeye hazırlanıyor. Grafiklerin, mekaniklerin ve araç çeşitliliğinin en üst seviyeye çıkacağı bu yapımda, bizlerin de çok iyi bildiği ve sokaklarımızın bir döneme damga vurmuş efsanesini görmek harika olmaz mıydı?

Evet, Tofaş Kuş Serisi'nden (Doğan, Şahin, Kartal) bahsediyorum.

🚗 Neden CMS 26'da bir Tofaş olmalı?​

  • Eşsiz modifikasyon kültürü: Tofaş modelleri, motor bloklarından diferansiyeline, turbo dönüşümlerinden kaporta işçiliğine kadar tam bir "tamir ve modifiye" ikonudur. Bir CMS oyununda söküp takması en keyifli araçlardan biri olmaya aday.
  • Türk oyuncu kitlesinin gücü: Steam dünyasında ve simülasyon oyunlarında Türk oyuncuların yoğunluğu yadsınamaz bir gerçek. Yapımcı firmanın bu ilgiyi görmesi, oyuna olan bağlılığı katbekat artıracaktır.
  • Global ilgi potansiyeli: Arkadan itişli, nostaljik ve mekanik olarak kurcalamaya son derece müsait bu tarz araçlar, dünya çapındaki simülasyon severlerin de ilgisini çekmektedir.

📬 Geliştirici ekibe (Red Dot Games) sesimizi duyuruyoruz.​

Bu ikonik araçların oyunda yer alması için geliştirici stüdyo Red Dot Games'e profesyonel bir öneri ve talep mesajı ileterek ilk adımı attım/atıyorum. Ancak hepimizin bildiği gibi, oyun dünyasında toplulukların gücü her şeyden önemlidir. Yapımcıların bu potansiyeli fark etmesi ve talebimizi ciddiye alması için sesimizin daha gür çıkması gerekiyor.

🤝 Nasıl destek olabilirsiniz?​

Bu konunun altında toplanarak hemfikirlerinizi belirtebilir hem de konuyu öne çıkararak daha fazla kişinin görmesini sağlayabilirsiniz. Eğer yeterli etkileşime ve topluluk desteğine ulaşırsak, açacağımız Steam tartışma (discussion) başlıkları ve göndereceğimiz toplu maillerle geliştiricilerin dikkatini çekmeyi kesinlikle başarabiliriz.

Siz ne düşünüyorsunuz? CMS 26'da bir Doğan SLX'i sıfırdan toplamak, motorunu yüklemek veya orijinal hatlarıyla restore etmek nasıl bir deneyim olurdu?

Desteklerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum. Şimdiden katılan herkese teşekkürler!

 
Son düzenleyen: Moderatör: