Hocam, geçende bu ayarda soru sormuştun; muhtemelen bir hayale kapıldın. Bu tarz e-ticaret işleri öyle kolay değil, sermayen olması lazım. (Bu soruyu sorduğunda, doğru düzgün sermaye yoktu.) 1 konteyner getirince adam akıllı karlar yapılıyordu diye hatırlıyorum.

Şu an nasıldır, hele ki enerji fiyatlarının arttığı bir zamanda; özet, 1 konteyner alacak paran yoksa bulaşma, hayal satıyorlar millete, izlenme için onlara kapılma, sokağa çık, bak batan batana. Ayrıca, vitesi sona takıp başlıyorsun; önce toptancıları bul, onlardan alıp satmaya çalış, tutunabilirsen devam et.

400 TL'lik ürün alsam atıyorum aşırı fazla vergi çıktığında ödemezsem ne oluyor hocam.

İmha ediliyor, para verdiğinle kalıyorsun genelde.