Hocam geçende bu ayarda soru sormuştun, muhtemelen bir hayale kapıldın. Bu tarz e-ticaret işleri öyle kolay değil sermayen olması lazım. (Bu soruyu sorduğunda göre doğru düzgün sermaye yok.) 1 konteyner getirince adam akıllı karlar yapılıyordu diye hatırlıyorum. Şuan nasıldır, hele ki enerji fiyatlarının arttığı bir zamanda özet 1 konteyner alacak paran yoksa bulaşma hayal satıyorlar millete izlenme için onlara kapılma sokağa çık bak batan batana. Ayrıca vitesi sona takıp başlıyorsun önce toptancıları bul onlardan alıp satmaya çalış tutunabilirsen devam et.

400 TL'lik ürün alsam atıyorum aşırı fazla vergi çıktığında ödemezsem ne oluyor hocam.
İmha ediliyor para verdiğinle kalıyorsun genelde.