Micron (Crucial) iyidir ya. Zaten 400-500 soğutucu de, 6.500 liraya üst segment Gen4 çok iyi yani.
Detaylar
Kim cevapladı?Devamına kurallar el vermediElimizde para yok ya, Vatan coştu yine. Makarayız değil mi abi?
Bu sıralar her yerde çok iyi indirim var valla.
shiedae3
Başarılı
- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 2.696
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.670
Devamına kurallar el vermedi
Bu sıralar her yerde çok iyi indirim var vallahi.
Gerçekten şaka gibi. Bu aydan sonra monitör ve SSD alacaktım hem 320Hz indirime girdi hem de şimdi SSD.
Neyse ya siz bunu alın ben daha iyi bir indirime denk geleceğim inanıyorum
Kasım ayını beklerizGerçekten şaka gibi. Bu aydan sonra monitör ve SSD alacaktım hem 320Hz indirime girdi hem de şimdi SSD.
Neyse ya siz bunu alın ben daha iyi bir indirime denk geleceğim inanıyorum![]()
shiedae3
Başarılı
- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 2.696
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.670
Bu arada 4TB modellerde vs de çok indirim var onları da eklerseniz iyi olur.
Kasım ayını bekleriz gibi ya biz anca bindirimin indirimine yetişiriz.