Tamam, internetim kötü de yani stabil diye biliyorum. 40'lık mı neydi, 4070 Super, Windows 11 Home var. CS2'de net jitter'im bazen çıkıyor, nasıl yok edebilirim?
Modemde QoS sekmesine gir. Almak istediğin hızı gir. Burda 30dan başla stabil olmazsa olana kadar düşürebilirsin. Bilgisayarın MAC adresini seç önceliği yüksek yap.
Modemde QoS sekmesine gir. Almak istediğin hızı gir. Burada 30'dan başla stabil olmazsa olana kadar düşürebilirsin. Bilgisayarın MAC adresini seç önceliği yüksek yap.
Kbps cinsinden ister büyük ihtimal hızı. 30 Mbps 30000 Kbps'e denk. Oradan hesapla.