@pawEn, Free surumde firewall bulunmuyordu, simdi aklima geldi. O zaman dedigim gibi gecici olarak tum koruma ozelliklerini kapatmayi dener misiniz? Sadece antivirus kismini degil, Advanced Threat Defense, Online Protection gibi bolumleri de kapatin.
Bu arada benim hatam, dün Warp nedense açık kalmış bilgisayarı 2-3 kez yeniden başlatmama rağmen. Ağ ayarlarında denk gelip gördüm onu da öyle kapatıp deneyince oynayabildim ama onunla beraber istisna da eklemiştim sonrasında istisnayı kaldırıp denedim yine giriliyordu.

Bir de ATD ve OP bölümlerini demişsiniz ama onları göremedim.
 
@pawEn, koruma sekmesinde onlar da.

1782316659289.webp


(Cryptomining Protection, Scam Protection sizde yok muhtemelen. Benimki BitDefender'in en ust surumu.)