Livo Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 2.592 Makaleler 4 Çözümler 18 Beğeniler 2.061 Yer Asphodel Bugün 18:36 #31 MotionBlurry dedi: @Livo @michaelscofield hocalarım tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Konuyla alakasız olabilir ancak kulaklığı aldım ve bazı arkadaşlar dipsesten rahatsız olmuş sanırım. Yazılımla çözülüyor mu? Genişletmek için tıkla... Microsoft Store'dan NGenuity beta indirin bende hiç olmadı.
MotionBlurry dedi: @Livo @michaelscofield hocalarım tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Konuyla alakasız olabilir ancak kulaklığı aldım ve bazı arkadaşlar dipsesten rahatsız olmuş sanırım. Yazılımla çözülüyor mu? Genişletmek için tıkla... Microsoft Store'dan NGenuity beta indirin bende hiç olmadı.
michaelscofield Bilgin Topluluk Kahramanı Açılış Hamlesi Katılım 16 Eylül 2024 Mesajlar 12.092 Makaleler 13 Çözümler 68 Beğeniler 18.402 Yer İstanbul Bugün 18:42 #32 MotionBlurry dedi: @Livo @michaelscofield hocalarım tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Konuyla alakasız olabilir ancak kulaklığı aldım ve bazı arkadaşlar dipsesten rahatsız olmuş sanırım. Yazılımla çözülüyor mu? Genişletmek için tıkla... BETA değil de diğerini kurunca dip ses oluyor. BETA kurun.
MotionBlurry dedi: @Livo @michaelscofield hocalarım tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Konuyla alakasız olabilir ancak kulaklığı aldım ve bazı arkadaşlar dipsesten rahatsız olmuş sanırım. Yazılımla çözülüyor mu? Genişletmek için tıkla... BETA değil de diğerini kurunca dip ses oluyor. BETA kurun.
KS KS MotionBlurry Uzman Katılım 24 Kasım 2024 Mesajlar 75 Beğeniler 19 Bugün 18:56 #33 Livo dedi: Microsoft Store'dan NGenuity beta indirin bende hiç olmadı. Genişletmek için tıkla... michaelscofield dedi: BETA değil de diğerini kurunca dip ses oluyor. BETA kurun. Genişletmek için tıkla... Tamamdır hocalarım. Gelince durumu bildiririm. Teşekkürler yardımlarınız için.
Livo dedi: Microsoft Store'dan NGenuity beta indirin bende hiç olmadı. Genişletmek için tıkla... michaelscofield dedi: BETA değil de diğerini kurunca dip ses oluyor. BETA kurun. Genişletmek için tıkla... Tamamdır hocalarım. Gelince durumu bildiririm. Teşekkürler yardımlarınız için.
T Trina Becerikli Rezonans Katılım 4 Şubat 2026 Mesajlar 366 Beğeniler 215 Bugün 18:58 #34 Beta app'te de sıkıntılar var. Ufak bi rehber hazırlamak lazım