Koneko Toujou

Üstün
Katılım
16 Ocak 2024
Mesajlar
4.942
Çözümler
35
Beğeniler
6.306
Yer
Cehennemin dibi
2. kasamda CS oynayacağım ama sistem özellikleri bir tık kötü. R3 1200, 16 GB RAM, HD 6850 ekran kartına sahip. En düşük ayarlarda 50 60 FPS alabiliyorum. Bunu nasıl arttırabilirim? Önceden Config dosyalarından oyundaki gölgeleri tamamen kapatmıştım ama şimdi yerini bulamıyorum, nasıl tekrar kapatabilirim?
 
2. kasamda CS oynayacağım ama sistem özellikleri bir tık kötü. R3 1200, 16 GB RAM, HD 6850 ekran kartına sahip. En düşük ayarlarda 50 60 FPS alabiliyorum. Bunu nasıl arttırabilirim? Önceden Config dosyalarından oyundaki gölgeleri tamamen kapatmıştım ama şimdi yerini bulamıyorum, nasıl tekrar kapatabilirim?

Overclock deneyebilirsiniz en azından deneyimli bir şekilde ama sisteminiz tam kıta kıt biraz düşük almanız normal.
 
Görüntü ayarlarında gölge için sadece güneş seçerseniz gölgeler kalkıyor. FPS arttırmak için GPU + CPU + Ram overclock yapabilirsiniz.