CS2 için FPS nasıl yükseltilebilir?

Koneko Toujou

Üstün
Katılım
16 Ocak 2024
Mesajlar
4.942
Çözümler
35
Beğeniler
6.306
Yer
Cehennemin dibi
2. kasamda CS oynayacağım ama sistem özellikleri bir tık kötü. R3 1200, 16 GB RAM, HD 6850 ekran kartına sahip. En düşük ayarlarda 50 60 FPS alabiliyorum. Bunu nasıl arttırabilirim? Önceden Config dosyalarından oyundaki gölgeleri tamamen kapatmıştım ama şimdi yerini bulamıyorum, nasıl tekrar kapatabilirim?
 
Çözünürlüğü ve grafik ayarlarını düşük tutun, onun dışında yapılabilecek çok bir şey yok. Oyunun optimizasyonu rezalet.
 

Overclock deneyebilirsiniz en azından deneyimli bir şekilde ama sisteminiz tam kıta kıt biraz düşük almanız normal.
 
Onu bende düşündüm ama işlemci de overclocklu şu anda. GPU'ya da yaparsam PSU Kernel Power 41 vermeye başlayacak.

O zaman yapacak pek bir şey kalmamış isterseniz unlostun FPS arttırmasını deneyebilirsiniz ama FPS artar mı bilmem drop varsa azalabilir ama.
 
Görüntü ayarlarında gölge için sadece güneş seçerseniz gölgeler kalkıyor. FPS arttırmak için GPU + CPU + Ram overclock yapabilirsiniz.
 
Görüntü ayarlarında gölge için sadece güneş seçerseniz gölgeler kalkıyor. FPS arttırmak için GPU + CPU + RAM overclock yapabilirsiniz.

Öyle değil gölgeleri gerçekten komple kaldırmaktan bahsediyorum. Ana menüde bile karakterin altında gölge olmuyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…