Silahların, ekranın sağında büyük değil de hafif ortada durmasını denemek istiyorum. Hem bunu nasıl yapabileceğimi hem de nasıl eski haline getirebileceğimi söyleyebilir misiniz?
Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.