CS2'de "Bu maç yetenek grubunu etkilemeyecek" uyarısı ne anlama gelmekte?

Koneko Toujou

Üstün
Katılım
16 Ocak 2024
Mesajlar
4.938
Çözümler
35
Beğeniler
6.298
Yer
Cehennemin dibi
Maçı kabul ederken böyle bir uyarı çıktı. Maça girdim, 10 kişinin sadece 4'ünde Prime vardı, ben dahil. Maç 0-5 olunca teslim oldular. XP de gelmedi, maç geçmişinde de gözükmüyor. Neden böyle bir lobiye atmış olabilir? Hesabın güven faktörü düşmüş müdür?
 
Bazen rastgele geliyor. Öyle olduğunda maçı kabul etmeyin ve eşleştirmeyi tekrar başlatın.
 
Düşmemiştir. Rakip erken teslim olduğu için maç geçersiz sayılmış. Dolayısıyla geçersiz sayıldığı için oyun içi rütben etkilenmeyecek.
 
5 kişi girdiyseniz 1 kişide bile seçkin yoksa XP alamazsınız.

Bazen rastgele geliyor. Öyle olduğunda maçı kabul etmeyin ve eşleştirmeyi tekrar başlatın.

Rastgele olmuyor.
 
5 kişi girdiyseniz 1 kişide bile seçkin yoksa XP alamazsınız.



Rastgele olmuyor.
Başıma geliyor hocam arada. 3 kişi yan yana giriyoruz. Üçümüzde de Prime var. Bazen buglanıyor ve bu durum oluyor. Rastgele oluyor yani.
 
Başıma geliyor hocam arada. 3 kişi yan yana giriyoruz. Üçümüzde de Prime var. Bazen buglanıyor ve bu durum oluyor. Rastgele oluyor yani.

Yıllardır oynuyorum ilk defa duydum vallahi hocam.

Güven faktörü etkilenmez bu arada merak etmeyin ayrıca güven faktörü 3 5 maç oynadıktan sonra kolayca düzeliyor zaten hemen.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…