Detaylar
Kim cevapladı?MAH0A
Başarılı
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 659
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 425
Başka türlü çekme şansınız yok zaten. CSFloat ile Stripe hesabı otomatik olarak birbirine bağlanacak. Kimlik ile doğrulama yapmalısınız muhtemelen.Merhaba, CSFloat'ta kasa sattım bayağı, 500 TL falan var. Ben bunu kartıma çekeceğim, ancak galiba Stripe şirketler için veya paralı, anlayamadım. Yardımcı olur musunuz? Paralı mı, sıkıntı yaratır mı?
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.Başka türlü çekme şansınız yok zaten. CSFloat ile Stripe hesabı otomatik olarak birbirine bağlanacak. Kimlik ile doğrulama yapmalısınız muhtemelen.
fortunee
Yetkin
- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.579
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 955
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.
Öyle bir şey çıkmıyor. Ufak bir kesinti olabilir, olmayabilir de. 1-2 ay önce çekim yaptım, sadece site kesinti yapmıştı. muhtemelen 500 alırsın.
MAH0A
Başarılı
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 659
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 425
Otomatik olarak onlar kesinti yapacaklar, siz sonradan ilave ödeme yapmayacaksınız.Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.
CSFloat %0.5 alıyor kur farkı kesiyor banka da galiba.
Son düzenleyen: Moderatör:
Teşekkürler. Yani sadece site kendi diyelim 10 doların %ikisini alıyor gerisini atıyor.
Bayağı az kayıpla alırsınız paranızı.
MAH0A
Başarılı
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 659
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 425
Bu oran herkeste sabit değil. %2.5 ile %0.5 aralığında değişiyor sitede yaptığınız satış tutarı toplamına göre.
@Livo bu yazdığım orandan hariç olarak %1 ücret daha var. Yani totalde %3.5 ile %1.5 diyelim biz kabaca. Kur ücreti zaten CSFloat otomatik olarak TL ye çevirip yatırdığı için direk olarak TL olarak görebiliyorsunuz.