Merhaba, CSFloat'ta kasa sattım bayağı, 500 TL falan var. Ben bunu kartıma çekeceğim, ancak galiba Stripe şirketler için veya paralı, anlayamadım. Yardımcı olur musunuz? Paralı mı, sıkıntı yaratır mı?
Merhaba, CSFloat'ta kasa sattım bayağı, 500 TL falan var. Ben bunu kartıma çekeceğim, ancak galiba Stripe şirketler için veya paralı, anlayamadım. Yardımcı olur musunuz? Paralı mı, sıkıntı yaratır mı?
Bu oran herkeste sabit değil. %2.5 ile %0.5 aralığında değişiyor sitede yaptığınız satış tutarı toplamına göre.
@Livo bu yazdığım orandan hariç olarak %1 ücret daha var. Yani totalde %3.5 ile %1.5 diyelim biz kabaca. Kur ücreti zaten CSFloat otomatik olarak TL ye çevirip yatırdığı için direk olarak TL olarak görebiliyorsunuz.