CSFloat'tan para çekmek için Stripe paralı mı?

32278

Çalışkan
Katılım
18 Mart 2026
Mesajlar
16
Beğeniler
4
Merhaba, CSFloat'ta kasa sattım bayağı, 500 TL falan var. Ben bunu kartıma çekeceğim, ancak galiba Stripe şirketler için veya paralı, anlayamadım. Yardımcı olur musunuz? Paralı mı, sıkıntı yaratır mı?
 
Başka türlü çekme şansınız yok zaten. CSFloat ile Stripe hesabı otomatik olarak birbirine bağlanacak. Kimlik ile doğrulama yapmalısınız muhtemelen.
 
Başka türlü çekme şansınız yok zaten. CSFloat ile Stripe hesabı otomatik olarak birbirine bağlanacak. Kimlik ile doğrulama yapmalısınız muhtemelen.
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.
 
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.

Öyle bir şey çıkmıyor. Ufak bir kesinti olabilir, olmayabilir de. 1-2 ay önce çekim yaptım, sadece site kesinti yapmıştı. muhtemelen 500 alırsın.
 
Ek ücret çıkıyor mu? Yani ben 500 çekeceksem bana 250 bile gelse okeyim ancak ek ücret yani cebimden bir para çıksın istemiyorum.
Otomatik olarak onlar kesinti yapacaklar, siz sonradan ilave ödeme yapmayacaksınız.
 
Teşekkürler. Yani sadece site kendi diyelim 10 doların %2 sini alıyor gerisini atıyor.
 
Çok az bir miktarda komisyon alıyor. Bana kalırsa CS'den en iyi para çekme yöntemi CSFloat
 
Eki Görüntüle 260936

CSFloat %0.5 alıyor kur farkı kesiyor banka da galiba.
Bu oran herkeste sabit değil. %2.5 ile %0.5 aralığında değişiyor sitede yaptığınız satış tutarı toplamına göre.

@Livo bu yazdığım orandan hariç olarak %1 ücret daha var. Yani totalde %3.5 ile %1.5 diyelim biz kabaca. Kur ücreti zaten CSFloat otomatik olarak TL ye çevirip yatırdığı için direk olarak TL olarak görebiliyorsunuz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…